搜尋此網誌

2020年2月26日星期三

睇齊强國,無條數信得過! 審計署署長好似由林奠內部提升,乃自己人乎?如果功能失效的話...😣

睇齊强國,無條數信得過!
審計署署長好似由林奠內部提升,乃自己人乎?如果功能失效的話...😣

=====
【7.21從未發生】

今屆財政預算比較少人留意,就是公佈了警務處全年有8.4萬個緊急求救來電中,「於15分鐘內回應新界區緊急求救電話」的服務承諾,聲稱做到97.9%,同2018年數字相若。

還記得7.21元朗恐襲當日,當時「無警時刻」警方紀錄有成2.4萬個緊急求助電話,全部都是在15分鐘內處理失敗,任白衣人襲擊平民,用乜算術先可以計到97.9%?

想請問,最後究竟這些緊急來電條數計去左邊? 當佢全部濫用999玩電話,定係當冇接過?

看到97.9%都覺得相當魔幻,究竟警方是否當7.21從沒發生。

#毅進制
#警謊消息
#財政預算


https://www.facebook.com/244689185627162/posts/2872833462812708/







沒有留言: