搜尋此網誌

2020年2月26日星期三

天水圍友 炳强出沒注意!

天水圍友
炳强出沒注意!

======
請大家轉發!
天水圍友 管理員涉嫌同人合謀呃谷友口罩錢。

今日(26號)凌晨一位叫Sam Chan嘅人即日加入天水圍友即開post賣口罩,聲稱自己有批500盒嘅現貨係門市賣比谷友,但就要求買口罩嘅人要先過數再到門市取貨。谷友質問點解有現貨有門市都唔可以即場比錢,Sam Chan十問九唔應,而天水圍友管理員就出黎話人地有門市,叫人去門市買,又幫Sam Chan開post賣口罩。

當愈黎愈多人質問嘅時候該post迅速消失,質問嘅人陸續比人踢出谷。亦都有谷友開post問咩事要刪post踢人,亦被管理員踢出谷。

今日本人親自到所謂嘅「門市」,發現成個商場都冇23b舖位,更冇一間係叫「美麗部屋」。咁我就想係天水圍友開post問下有冇受害人,但管理員遲遲唔肯審批我個post,仲不停發爛自己開post叫人去現場(下,唔係fc過先叫人去買架?咁做咩自己幫人開post賣口罩?)當我留言反駁佢就del我留言同踢我出谷。

圖1 賣口罩原post
圖2谷友質問post,已比人踢出谷
圖3管理員不停留言話SamChan有門市叫人去
圖4所謂嘅4個管理員都係分身
圖5~圖8管理員惱羞成怒發爛開post
圖9根據留言所講,管理員一直del留言
圖10,11賣口罩聯絡人,已消失
圖12~圖16撐警愛國管理員(14年雨革,16年2月8,9號魚蛋革命,係香港人正式憎黑警嘅重要一步,管理員2月10號仲po相多謝警察?)
圖17疑似Hanyau Chaw本人

加多張最後一張圖18,冇23b舖位,但B23就有..但係.....

曾經自由開post嘅天水圍友已經要審批post,但谷入面就愈來愈多新帳號賣野...而且唔可以質問管理員,因為會比踢出谷。

天水圍友·一言堂 成立🙂


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=209553307085438&id=101816521192451

原帖:


天水圍友之前的解釋:
https://www.facebook.com/101816521192451/posts/209274113780024/





沒有留言: