搜尋此網誌

2019年10月13日星期日

(特輯) 香園圍的新屋嶺2.0與蓄洪[屍]池?

香園圍的新屋嶺2.0?

(特輯)


#1888恆屍

顯示更多
係警署/黑警設施下面
既集水區/隧通
張圖根本係停車場
狗屋地庫停車場做受害人臨時處理設施?
其實之前幾個被捕人士都講過
話佢地被捕後係困咗係停車場入面好耐 成個蒸籠咁
仲有人疑似熱衰竭
唔知關唔關事
停車場應該有正常抽風,除非係新建築,機電野未開始用
有可能係運走時示威者唔知自己去邊
而律師保釋時已經送左去第度
所以唔俾律師入新屋嶺
因為啲人根本唔喺入邊?
唔係
我測新屋嶺只係分流站, min pay係吳小姐的性侵同一堆人打到斷骨


1性器官比人姦到嚴重受傷根本送院會穿
2打到一定救唔到
3無人無物又生得好樣的
4打到死都唔晝押認罪

一律送去新屋嶺2.0輪姦致死
而大量警車出入唔係因為有守備需要,而係所有分區指揮級都要去姦班女人,唔姦就係鬼, 姦左就一定唔敢報串


#1209電燈膽小

同埋有幾點,我都覺得好可疑,之前都有聽手足講過!就係冷製厰同浮屍案嘅關連!地點大致上分三個!

一:田灣嗰邊 = 有海怡半島手足浮屍
二:荃灣 = 荃灣水域手足浮屍
三:油塘 = 15 歲手足
大家可以諗下
另外!唔知係唔係對家特登留底線索比我哋,三個浮屍位都近冰房,可能死,無送中嘅手足就係雪係嗰道!!

其二,同埋點解?點解上次有手足跳樓!點解隻腳會飛走咗?其實最多跳落尼都係斷骨,唔會飛出尼,就係因為雪過!大家真係睇真啲!

由於係雪過!所以會脆啲!同埋啲骨同肉開始腐爛,所以對腳好似殭屍咁,好乾又好似發到梅咗咁!!!大家可以去睇下,睇相應該重搵到。

再者,連結返我上面留過嘅言,推測係 100幾名行路軌嘅手足!係比人包抄,石硤尾、太子嘅路軌中間,又會咁啱咐近係大坑東蓄水池?呢兩個鐡路站?

然後,想大家仔細諗下,其實太子站大地下第四層!係講得通嫁,可以通去秘道!同蓄水池,點解要封兩日?點解嗰陣唔比救護同記者入?就係因為一個字「 怕 」,因為佢哋身有屎所以佢哋好驚比人發現秘道通去邊。!?

另一懷疑點!就係啱先都講過,佢哋(100名行路軌手足)知道得嘅嘢實在係太多太多!!唔殺死佢哋,比佢哋出返去四圍講!一個講唔怕…而一百幾個講就……!!!

總之嗰時放行!社會一定會搞到大亂!太子站地下第四層通往狗屋同秘道嘅事,唔可以外傳,而佢哋包抄完,警就殺死咗佢哋,但係唔可以大量棄屍、扮跳樓、送中、扮跳海等!

此外,就係因為 15 歲手足係游泳隊!!!呢一個 point,而佢點可能去做咗跳海浮屍?識游水嘅人遇溺,一定會自救!而佢哋就係漏咗呢點,破壞咗成件事!!!

就比我哋搵到破綻!!本身佢哋可以係咁無可疑!無可疑咁了事,一了了之,但係如今,個天幫我哋,所以有一個方向去了解發生緊咩事!而15歲手足琳琳,可能就係831逃出路軌嘅 100 幾個手足裡面嘅其中一位!而之前都有手足講過!15歲手足唔係上前線!只係一個普通嘅和理非!咁點解佢會遇害?又唔係比人捉返狗屋?又唔係被捕人士?點解最後會比黑警咁處置?佢100個%唔係自殺!我諗大家都知!各位都係最清楚嘅!

可能100幾個手足就係誤打誤撞!發現咗!新屋嶺、白虎山、蓮塘、蓄水池、香園圍嘅秘密,所以比佢哋出到外面,就好危險!要殺人滅口!!!

而我想講!之前開過post嘅發夢巴,可能就係係太子一直逃亡到香園圍!知道秘密又唔敢講出尼,怕比人捉返去、知道身份,而佢講嘅 bbq 場!可能就係佢逃生嘅地點!!!

大家!!!因為如果係報夢,都應該唔會知道咁多!同中咁多!太多巧合?我諗佢嘅意思同原意!可能就係想我哋一班手足,連登巴絲幫佢查落去!揭曉真相!!!!

重點就係比人發現咗太子地鐡、旺角警署連接畜水池,可以通到新屋嶺嘅秘道,即係蓄洪池(咩係蓄洪池就係比有洪水嘅時候梭道用嘅,大家都知洪水如猛獸!要好長嘅通道先梭道到!而無洪水嘅梭水通道處就係 = 一條秘道)

呢個應該太子地下第四層嘅秘密,同埋就係大量手足被殺嘅原因!如果你要話知道個秘道啫,點解要死?

原因好簡單!就係因為警方透過秘道!運中國公安、武警、國安落尼!而嗰啲軍人,就係靠呢條下水道,途經蓮塘、白虎山、香園圍、新屋嶺等落尼香港!香港已有起碼二成警察係武警扮!點解無Number?無委任證?原因我相信都已經呼之欲出!就係因為佢哋無身份!無編號!已經打亂晒!!而佢哋,香港嗰班狗都控制唔到!

黑警你做幾多嘢,就要承受返幾大嘅惡果,所有嘢有因才有果,所有嘢都係你哋自己一手一腳中出尼嫁!唔怪得人,天網灰灰,又比我哋搵到一個位開始査!唔知係唔係個天都唔幫你哋

#282當朱者遇上墨者


地理上香園圍同白虎山冇咩特別
除咗地圖上見到香園圍有<15 br="" popo="" style="box-sizing: border-box;">呢兩個地方俾盡佢都只可能係新屋嶺既新代替品
惟一呢堆post堪用既資訊就係得呢個既姐

另外popo喺邊境範圍有巡邏係唔難想像
正常既話係為咗捉拿偷渡者

另外有人提到話嗰度可能有underground設施
我可以幾肯定機會唔大
以下係土木工程署關於香港岩洞發展既研究
https://www.cavern.gov.hk/suitability_trad.htm
可以睇到香園圍附近地質係唔適合地下挖洞
如果真係要整既話係要挖到好深/地面做加固
so far地圖上面睇唔到相關證據
惟一可疑就只有個新起既蓮塘口岸

同樣講到蓄水池,首先要明白蓄水池有佢既特徵,係會限制咗佢係建造位置
第一,要連接渠道(唔會無拉拉起喺一個冇渠既地方)
第二,要有足夠高低差俾水流動/減少水泵負荷(一定係起得近地面)
咁已經有好足夠既提示去收窄範圍
另外話有手足從地鐵站行去蓄水池既話
其實係一定要有路向上爬:o):o):o)
同埋可以肯定既係地鐵站同蓄水池一定唔會係同一層

BTW蓄水池呢樣野究竟有咩含意,條撚樣都係完全冇提過既
純粹係有人話GTA幅圖個停車場似蓄水池
GTA幅圖已經證實咗係game入面map既一部份
https://www.youtube.com/watch?v=B1dEuAsOy_Y
條撚樣只係留低一句"明就明,唔明就唔明"Bullshit,任人想像然後嘻嘻XDD,之後個focus就shift咗去蓄水池了
:o):o):o)

而成個post最離奇既係一個919之後喺將軍澳被發現既懷疑義士屍體
唔知點解link咗去831太子站同埋新屋嶺
之後就講到去懷疑香園圍大量義士死亡
甚至去到WW3 人體實驗 外星人
:o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o):o)

唔該唔好再自行腦補自己嚇自己
要實是求是搵證據

我既結論好簡單,惟一可疑就只有個新起既蓮塘口岸

條撚樣俾埋啲垃圾feedback就信到十足追post追到頭痛
痛乜撚姐對住個moon咁耐唔休息乜都痛啦:o):o):o)
俾啲intelligent information出黎得唔得啊

#1483LorraineC
首先想講,大家關注係好事,
但係凡事要 fact check,
真係唔好睇一兩張圖片已經恐慌。

第一張保安監控電視,其實所有海關都有。
你要監察成幢大樓,有幾十個螢幕唔出奇。
利申:老豆以前做過保安

第三張嘅羈留室,亦係好多海關都有。
所以淨係呢幾張相,未足以證明有異常情況。

至於係咪有地下蓄水池呢?我唔敢肯定話有定冇。
我可以肯定嘅係,睇過歷年嘅衛星圖,
個滯洪湖係露天嘅,而且應該冇地下室喺地底。

但係,喺成個口岸大樓嘅西南角,係有一個污水處理廠,
而且個廠係有兩條渠出深圳河。詳情請睇我個 post

至於有人話新屋嶺同香園圍、白虎山有地下管道相通,
我覺得係假消息。因為根本暫時冇任何一幅地圖證明。
而且問題係根本冇需要,成個北區鄉郊根本好少人,
警犬要運人去白虎山或香園圍有幾難?
蒙住你對眼,直接用狗車車你過去已經可以,根本無需地下管道。

至於送中更加容易,直接開車由香園圍呢一邊過橋就係深圳唧蓮塘口岸。
到夜晚你班地盤佬已經放工,狗車鍾意過境幾多次都得啦,使乜地下管道?

至於有人講太子有地下通道去呢度就更加冇可能亦冇必要。你諗吓整條咁嘅隧道要幾多錢先。根本喺地面上運去新屋嶺你都阻止唔倒,又何必需要地下管道?

至於用蓄水池藏屍有冇可能?呢個我就覺得有啲可能,不過除非有人證實得倒,否則只會係冇用嘅謠言。

#1913LorraineC
聽倒地下管道、蓄水池呢啲就會驚。
但我嘅推測係,根本唔需要秘密管道,
因為用正常渠道已經足夠消滅港豬。
就算日光日白,用貨櫃車一車車咁將港豬運返大陸,
海關係唔會查,直接放行。

新屋嶺、白虎山都只係臨時拘留所,
有人報夢話我知,廣東省係有啲類似新疆咁大型設施,
係可以困幾十萬至一百萬港豬嘅。
我希望個夢係假嘅。


以上資料全部輯錄自此帖:
新屋嶺2.0?
- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1649400

[恐怖] 大坑東蓄洪池極有可能同831有關

上網搵到份大坑東蓄洪池嘅規劃文件http://www.devb.gov.hk/filemanager/sc/content_430/planning.pdf
大坑東蓄洪池計劃,見圖二甲,包括以下:

建造一條長約 120 米的地下維修行車通道

規劃文件入面有埋行車隧道嘅大約位置圖


睇返google map, 地下行車隧道嘅入口係圖入面最上面嗰條棠蔭街
而棠蔭街係有路連住狗狗遊樂會後門(黃色線)[shocking][shocking][shocking]
同旺角狗署(太子站)都只係一街之隔 (紅色係地下行車隧道入口)


呢張圖就見到成個旺角區嘅雨水渠包括蓄洪池嘅水最尾係會排去油麻地避風塘


再諗返起之前有巴打影到警察遊樂會入面無啦啦泊咗救護車@_@
屌你成件事諗諗下愈嚟愈恐怖#shocking#pig

------
276來生不要黃皮膚

我可以同你講

你估中左

嗰個位可以棄屍
你又係邊個[shocking][shocking][shocking][shocking]
唔好問
只可以答你:

唔係一個普通大學生
:-(
自己小心
唔好信任何人 包括網上連登 tg
同埋一定唔好覆一啲有機會透露你身分嘅post
小心
我講到盡架啦
呢排我只會起動物校園台為主

巴打放心
放料比我嘅係100%白警(佢唔妥二哥好耐)
但呢個時勢 我避得就避


- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1651737


虛構故事: 對抗拿搥仔阿叔幾個人的百幾人真勇武派去了那𥚃? (全新創作)
https://autumnson-nwo.blogspot.com/2019/09/blog-post_6.html






沒有留言: