搜尋此網誌

2019年11月27日星期三

連環被自殺失蹤案- 夢到朋友被自殺了…思想被入侵了

連環被自殺失蹤案- 夢到朋友被自殺了…思想被入侵了

19日前即11月8日連登户口自由做夢者發帖,概述看到朋友王碩彥11月5日的帖'Road to heaven, see you guys:)',引起他的注意和擔心,主動私密他這個朋友,得到'只是不開心而已,多謝關心'的回覆,便以為他的帖只是想引人注目。

問題是在同一天他獲得一則新聞消息,得知他的朋友已在天水圍恒健樓墮下死亡。

那和他對話的是誰呢?

而在翌日,朋友IG的轉icon及轉為private。

那在11月5日和他對話的是誰呢?
樓主帖文中留下的最後一句説話是
"如果他找你,小心,思想被入侵…"

他在回覆網友的詢問時亦回了一句"佢(死者)啲朋友處境好危險",而樓主是死者的其中一個朋友。

而更恐怖的是,其他網友在5日前想起這帖而召喚樓主,連續5天數頁的召喚,直到目前樓主也未有上過水失蹤了。

希望樓主只是貴人事忙,未有餘暇回應吧🙏。

-------
夢到朋友被自殺了…思想被入侵了

#1自由做夢者19 日前
前幾天,我夢到朋友離開了這個世界

他自殺了。

我得知的是,他的心口和手…有很多棍的傷痕

左手很像想捉著一些東西,是蘋果的大小。

在死的時候,他口中弱弱呼出幾個字

王……黃碩彥。

。。。。。。。。。。。。。。。。。。。

「暴徒在各個港鐵站破壞,警方強烈譴責」

「建國70週年 光頭勇將受邀出席」

「萬聖節 市民扮鬼被控暴動蒙面」

新聞播放年輕人的死訊,不久,我的耳朵壞了

如果你一直聽到,卻聽不到,終有一天你聾了

我看著朋友在社交媒體的動態

「多謝組媽#love#下個月reu見!!」

「你地咁型得唔得架!:P

「你睇下叻哥!!比人屌撚到喊呀」

好一群港豬。

我不斷的滑著,有一個奇怪的貼文吸引了我的注意。

這…這不就是我昨晚夢到的…

我立即私密這個朋友


「只是不開心而已,多謝關心」

他回覆我的訊息

看來這個朋友只是一時胡鬧發出的貼文

一個沒有自殺傾向的人,怎麼會發這種訊息

一定是想吸引注意吧。

「你有冇見過佢呀,對上次見係幾時」

我收到一段朋友的訊息

「佢有冇同你講過去邊,有冇自殺傾向」

你怎麼不自找他Ig,還有回覆你

「佢…有冇發夢。」

這關我甚麼事

良久,我得到的是一篇報道…



「一名男子凌晨4點在天水圍的住所高處墮下身亡,死者姓王,22歲,沒有遺書,警方相信事件沒有可疑」。

22歲…姓黃…住天水圍

很吻合呀!但…這個朋友還在回我訊息

「他死了。」

冷冷的一句話。

這個朋友雖然整天花天酒地,很靠不住的模樣

但在認真的事情上,他不會說謊

他不會說謊…那誰在說謊

我打開我阿彥的對話,他沒有回覆我的訊息

頭像轉了黑色,帳戶也轉成Private…



如果這個使用者不是阿彥…那…

我一直在和誰說話……

《現實還比故事荒謬,不如把他寫進故事中》

如果他找你,小心,思想被入侵…

光復香港 時代革命#kill##kill#

========
3自由做夢者19 日前
真定假...
我答唔到你,但你可唔可以share出去比多啲人知佢啲朋友處境好危險…

25自由做夢者19 日前
夢到朋友被自殺 ig比人hack左?
有人hack入死者ig先套料?
唔係 呢位朋友10月31日之後我就聯絡唔到佢
佢係成日落蘭果啲黎:-(即係萬聖節果日
11月4我就夢到佢,好似好辛苦咁
果日嘅朝早我就睇到佢個po同呢單新聞…
依家佢Ig…比人hack左
我唔係P牌,我有第個ac
有咩可以「」留言O:-)

28自由做夢者19 日前
死左之後先轉左icon@_@@_@@_@[shocking][shocking][shocking]
係呀,就係琴日

#78我愛大jjj17 日前
你肯定走左既係佢?:-(
自從3號夜晚9點開始 佢就冇覆wts,ig...之後新聞都講左,佢呀哥都確認左#:~(#b



- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1698064

樓主在千呼萬喚之下,終於在11月27日早上9時半上水回應。

335自由做夢者6 小時前
我係到呀[sosad]平安
感謝咁多位巴打關心

338自由做夢者5 小時前
如果係真嘅

其實你而家有晒證據
大可以發大佢喎
點解唔聯絡傳媒???

咁先至真正討回公道啊
ig彈出彈入唔算可靠嘅證據
只有我地圍內嘅人知道佢唔會自殺
唔會打啲咁嘅野黎開po,
更加唔會自己一個無啦啦走落街
我手頭上嘅證據傳媒都唔一定相信
所以我係到開po比睇得明而有良知嘅巴打
知道有位手足係呢場運動犧牲左,被自殺
而我亦只希望佢嘅朋友睇到呢個po
會知道佢嘅死訊#:)#fs會識得Block佢ig
我唔希望再有下一個
請咁多位巴打睇實你身邊嘅朋友。













沒有留言: