搜尋此網誌

2019年11月25日星期一

對唔住...我撐唔住了手足 vs 點緊票,開心完先好嘛?

對唔住...我撐唔住了手足

咁多位巴打絲打
呢次係我第一次
都應該係最後一次
係呢度開嘅po

十幾年以黎其實精神狀況都唔太好
因為要讀U所以一直都冇咩積蓄
咁耐以黎又發夢發到冇曬錢周身傷
經過上次中大poly之後無力感更加重
眼睜睜見到咁多手足比人拉比人滅口老強
但我地根本改變唔到咩
衝又點打又點
根本就打唔過次次都比狗察用唔對等武力鎮壓
我真係好無力好無力
成日精神壓力都好大好驚好辛苦

岩岩個禮拜簡直係人生最低點
醫生話我有PTSD好嚴重差D比人捉入院
前幾日又比個好鍾意好鍾意嘅女仔飛左
好朋友又係我生日正日永遠咁離開左呢個世界
到今日區選同屋企炒大鑊比人趕左出屋企依家冇前無家可歸

我想講前線真係一個好warm好warm嘅地方
我好想好想除低曬你地嘅面罩同你地做朋友兄弟屋企人
但我真係撐唔到去嗰日
我真係真係好辛苦
咁多位巴打可唔可以應承我
代我行埋呢一段路
香港光復之後係下面留言話我聽得唔得

對唔住....我行先一步了



- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/eApLbS






沒有留言: