搜尋此網誌

2019年10月15日星期二

陳彥霖812最後出現在東涌黨鐵站,繼後被送入女童院,直至912再出現

衫和拖鞋也一樣,812後被送入女童院,直至912再出現。

誰是陳彦霖的男朋友,現在安全嗎?他在8月11日被捕,陳小姐為此8月12日在東涌哀哭而被捉繼而送入女童院。
陳小姐屍體被確認後好似未見過有關他的説法和情況。如果他已經'被自殺',陳小姐就是因為是他的至親好友,不被收買而成為滅聲'被自殺'的目標?

====
【疑似彥霖妹妹812最後出現喺東涌黨鐵站】

目擊者:我去到現場嘅時候,有救護員喺佢旁邊,情緒平穩。之後有一位有委任證嘅便衣警員到場了解,個女仔就開始激動,話唔想警察接觸佢然後跑左去牆角喊。我聽到佢好似話男朋友俾狗拉左,相信就係之前嗰日即係811。如果片入面嘅女人真係陳彥霖,咁好大機會就係呢日被送去女童院。


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1631197127017016&id=102458676557543


情何以堪,明天又怎説!?








沒有留言: