搜尋此網誌

2019年11月8日星期五

天水圍天恒邨22歲青年11月4日墮樓亡警説沒可疑,死者哥哥説很可疑及請目撃者幫忙

天水圍天恒邨22歲青年11月4日墮樓亡警説沒可疑,死者哥哥説很可疑及請目撃者幫忙
[ Please help ]

十一月三日
1500 -晚上
係屋企食pizza打機,哥哥係見證人,細佬打下機,有講有笑。

賢仔有食宵夜嘅習慣,晚上0000-0100會到樓下買宵夜,
由於屋企人早瞓,從來都唔會知道佢確實幾點鐘出門口去買宵夜。

2200
天水圍開始有防暴。

0330-0400
ig 發文

0412
從高處墮下死亡

金水有一個post 從上而下影到,冇警車冇救護車冇消防車,已經有人開始執屍。未聯絡影片主人。

0744 警察用賢仔電話打俾他爸爸 (舅父) ,通知死亡。

十一月五日認屍
屍上心口有好多棍嘅痕跡,手有擋(被打) 嘅瘀青,斷右膊,左手形狀似捉住東西(電話)
認屍期間由無咩警察,至突然多左好多。

賢仔電腦同iphone ,全部家人都開唔到password。所有朋友都好驚訝,冇原因自殺。

有無朋友住天恒村恒建樓?
有無11月3晚-11月四日晚,夜晚會落街嘅朋友?
或者果晚,晚上附近仲清醒嘅朋友?

金水帖:
【網友報料】 // 今日(11月4日)凌晨0400左右喺天水圍天恒邨內突然一聲巨響驚醒全家人,之後我喺單位入面望落去平台位置有屍身分離既遺體....然後幾分鐘之後並無聽到任何警車 / 消防車 / 救護車車響聲,但已經有為數7-8個頭戴黃色頭盔既「藍衫人」出現收拾遺體而並無作任何調查、搜證既動作 (原諒我,我個人覺得香港已經無真警察)
因為遺體位置被遮擋,我當時無辦法影到死者個樣同屍體受損程度,只影到屍袋搬出情況
另外當時地下對開亦有兩個白衫用強光電筒照射大廈
我見今朝無新聞出街,所以希望喺金水你度借個位出post 🙏🏻🙇🏼‍♂️
雖然唔知嗰位死者係咪被自殺,但我絕對唔希望有人死得不明不白!感謝🙏🏻
#光復香港時代革命
#願榮光歸香港 //
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=722594201591200&id=178965725523592

青年天水圍高處墮下亡
天水圍天恒邨恒健樓,凌晨4時多,保安員發現一名男子從高處墮下,倒臥在大廈對開路旁,於是報警。警員及救護員到場,證實男子已傷重死亡。

消息指男子姓王22歲,警方初步調查相信男子從天台墮下,事件無可疑,正追查男子身份及墮下原因。 
- 分享自 LIHKG 討論區
https://lihkg.com/thread/1692738/page/1

https://m.facebook.com/groups/596488710838851?view=permalink&id=687789838375404





2 則留言:

mrsmallbee 說...

被自殺咗咁人多
仲單獨半夜行動

Autumnson 說...

我都經常半夜單獨出街