搜尋此網誌

2019年11月19日星期二

有果必有因...網傳曾鈺成入理大親自帶走朱鎔基曾孫女

有果必有因

=====
聽咗曾鈺成講走出理大嘅人都要影相登記、被拘捕,呢個紅衫人就繼續戴住黑超口罩由佢親自帶走 #識人好過識字 #網傳係朱鎔基曾孫女


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2648007515242778&id=116178588425696

https://streamable.com/9q7ka


藍衫搭膊頭那個似不似今天記者會的警司:








https://m.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=yUROxmrasIQ
https://youtu.be/yUROxmrasIQ

見到有人話曾鈺成救返啲細路好偉大,我個心,萬句吐糟,不知從何說起。

作為建制派入面唯一一個有腦嘅人,曾先生絕對完美演繹乜野叫做「老謀深算」,或者粗俗啲,「老狐狸」。佢唔會講廢話,唔會做無用嘅事。

入去理大,雙手插袋,帶住一班未必滿十八歲嘅學生,浩浩蕩蕩咁離開,然後,好多人會見到嘅係,「畫面好靚」。

亦好有趣地,有人覺得,臨走前,影正面相、登記身分證呢個行動,無咩大不了。警方不即時拘捕,保留追究權利,又簡單講句,即係秋後算賬你吹得我漲,拉得我長。

佢偉大?

佢係有能力叫停警暴嘅其中一個有力人士,而佢無咁做。佢選擇咗一個適合自己登場嘅舞台,用手足嘅血與絕望築成嘅舞台,佢嘅目的,有幾種可能性,但一定唔會係「偉大」,亦唔會係「心痛年輕人」。咪玩啦。

圖片來源:蘋果日報
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2871285866238522&id=1014127805287680



沒有留言: