搜尋此網誌

2019年11月16日星期六

中大手足用實戰證明咗他們的能力和勇氣,但回到家也要小心被上門搜查及栽贜

Agree no more.
但回到家也要小心,局勢一緩和這就是他們會做的事,即使沒有被點相,因為全校人數始終有限,他們定會往每個學生家中去搜查及栽贜:

<<有中大朋友家有警察上門拉人,老人家唔知咩事就開門,好才手足唔係屋企,請各位手足先唔好返屋企,萬事小心。>>

======
無征不信,無信不立。

無論中大手足今晚係守係撤,佢地都已經打咗一場漂亮,而且戰果豐碩嘅戰役。

中大手足唔單止全面封鎖吐露港公路,更加喺1112一夜牽制咗幾乎大半嘅香港警力(證據係當晚警察面對各區開花明顯係左支右絀),喺大三罷、黎明行動嘅戰略目標下,佢地目前係佔咗首功。

中大人誓守家園嘅豪情亦都輻射到全港學子,港大、理大、城大、浸大相繼據險而守。

因為意外回歸到陣地戰,地點更加係熟悉不過嘅母校,手足就有充裕嘅時間嘗試同演練各種戰法。弓箭、投石器,仲有各種大為進化嘅路障同火魔法,以至戰鬥嘅經驗本身,都係不可多得嘅收穫。

最重要嘅係,呢種以學校為凝結核心嘅群體,將會係香港新一波嘅組織形式。

無異,佢地受到被「鬼」分化嘅考驗,但只要學識應對,再加上共同作戰培養出嚟嘅組織能力,各間大學學生將會係香港旗下幾個最具規模嘅共同體。

呢種共同體,目前絕對比地區連結更強,更能應付極權。

其實坦白講,當初不論敵我,都肯定無設想過中大手足可以咁頑強,佢地可以打得咁好,絕對係超乎想像。

既然佢地並唔係無力拒敵,即係話佢地嘅撤退,必然經過深思熟慮嘅權衡。

中大手足用實戰證明咗畀我地所有香港人知,佢地有勇氣,有熱情,更加知所進退,喺緊張關頭依然保持理性。

所以,佢地絕對值得我地信任。

請廣傳佢地嘅戰績,燃點起時代革命反擊嘅狼煙。

▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪

擔心手足守城好危險,宜家罷都未太遲:

【毋忘初衷,承諾罷工——請更改頭像許下罷工諾言】

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=147268106626132&id=105915067428103

罷工頻道:
t.me/hkonstrike



https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=149726819713594&id=105915067428103






沒有留言: