搜尋此網誌

2019年11月20日星期三

連登終於覺悟?地下組織小隊正式展開

連登終於覺悟?地下組織小隊正式展開


如果自己有team嘅,可以自己秘密行動,唔需要報上任何討論區/group,更加唔好透露行動同成員資料(諗吓啲忍者點解咁low profile)愈低調愈成功

任務目標
1,狗屋
2,狗舍(或其仔女)
3,休班警(其中研究一個你最憎嘅黑警,研究愈仔細愈好,準備時間通常為1-2個星期,以確保萬無一失)
4,去人少地方參與行動

任務目的
1,好好照顧佢地一家人,唔好傷害佢地
2,裝飾下狗屋狗舍
3,唔好打傷完啲休班警Hit and Run

任務時間
晚上
凌晨
黎明

任務限期
直至清算哂所有黑警為止

----
問:不公義係全世界都發生,你地可能問正義幾時來臨?

答:正義來自每個人嘅覺醒,你未覺醒,正義一直都唔會黎

問:如何覺醒正義?

答:犧牲你嘅時間、金錢、去執行正義、有義無反顧咁去執行正義嘅覺醒

問:執行正義之事,好暴力,我做唔到?

答:你嘅暴力只係針對壞人,你諗下超人打怪獸,擊敗怪獸後會唔會打平民?係唔會嘅!所以呢啲係正義之舉

問: 咁我等其他人幫我執行正義咪得囉?

答:咁呢個世界就會被壞人統治,唔好妄想有其他人幫你,唯一一個可以幫你嘅人,係你自己

付諸實行嘅 正義少年

我 正 式 宣 佈,地下組織小隊正式展開
- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1737636

不管你喜歡中共與否,他們國共內戰之時的游擊戰術,的確厲害,而且奉行到底,沒有偏離,可載入中外的戰略教科書。

中共第一個據點,是江西的瑞金,他們的中華蘇維埃共和國就是於1931年在那裡成立的,但瑞金給國軍圍攻了,中共沒有說要死守革命發源地之類的,反之,在1934年說走就走。

走呀走,終於1936年在西北的陝西延安安頓下來,然後日軍來了,中共幾乎從未跟他們正面的打,又是在所謂的「敵後」打游擊。

好了,1945年,趕走日軍了,國軍於是圍攻延安,中共也沒有因為延安是什麼革命聖地而死守,更遑論共存亡,又是轉身就走,給果1949年打贏國軍得天下。

中共明白唔夠打,就不要正面打,根據地是次要,人力資源才是是首要保存的目標,為了跟對手拖拖拉拉,中共曾兩次(表面上)接受國民政府指揮,毛澤東更曾公開大喊蔣中正委員長萬歲。
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10157735172008887&id=617003886





沒有留言: