搜尋此網誌

2019年11月21日星期四

樂觀其成,各位小心城門失火,殃及池魚

樂觀其成,各位小心城門失火,殃及池魚。
往後的路都係咁行,有人諗到作此公佈,但更多的人只做不講。

=====
苦主投稿 #報仇宣言 本聯盟嘅睇法就係: 你講得出做得到先好, 全世界同你哋割都好我代表呢度嘅苦主一句:都唔撚割

【香港V煞】終極100倍升級, 向政府死亡恐嚇,要黑警, 政府, 奶共嘅人, 真正血債血償!!!

每次遊行,堵路,都會有幾十人被捉,被打,甚至被殺, 真的很心痛,損失好多手足但成效好低,破壞政府建築只係納稅人俾錢維修,破壞銀行門口,就算幾百萬裝修費,對上市公司只係小數目, 仆街政府根本唔會理,所以,我決定要百倍奉還!
       
我唔會再攻擊死物, 我會直接攻擊人,要真正血債血償,如果政府係12月1日前再唔回應我哋5大訴求,我就會無差別咁去攻擊以下嘅人,就算你係黃絲係老人家都好, 如12月1日死線後係以下嘅地方出現,對唔住,你都會被攻擊,因為,我要藍絲都唔敢去中共奶共嘅店, 我唔會夜晚關門時攻擊, 我會開店時攻擊,你夠膽開門,我要冇人敢去幫襯,我要你哋d奶共嘅人,每日都要活係死亡白色恐怖裏面。

如果你用緊中資銀行,你要係死線前提錢, 否則你要冒死嘅危險去,就算用櫃員機都會被攻擊 ! 如果你送貨送外賣去狗屋狗宿舍建制屋企,對不起,你都會被攻擊,我要佢哋唔可以有正常生活。   

我明白會有人反對我呢個激烈嘅做法, 但咁做會少d手足受傷而成效更大,我唔需要你地認同,我都會去做, 因為我唔需要幾十個手足一齊做, 我一個人, 在不定時, 咁多不定的目標去攻擊, 成功率更高, 就算佢有3萬黑警去守, 都冇可能24/7守得住所有地點同時間,我會冷靜智取, 相信最少可以做到2,3單,去製造白色恐怖, 然後, 我唔需要一百或一千個兄弟去做,只要有一兩個兄弟繼承, 就可以一直打下去, 直至革命成功 。

如果你認同, 請廣傳出去。 如果你夠勇願意捨身取義, 可以各自各做,成為香港V煞一份子。就算你反對我嘅做法都好, 如果你唔想你家人朋友不幸被我所傷, 你就要通知佢哋遠離我攻擊目標。

除了刀,水魔法,火魔法外,我要你哋後悔隨街放TG放毒嘅後果, 以眼還眼, 我會用毒魔法嚴懲你哋, 小心你食嘅嘢飲嘅水! 我已backup全部已起底嘅人嘅資料,就算現在禁網我都揾到你哋!   

攻擊目標:
1。特首,3司16局長,建制立會和區會議員同佢哋屋企人                                         
2。黑警同佢哋屋企人   
3。中共機構,中聯辦,人大代表 
4。中資國企,所有中資銀行(包括櫃員機), 華為 ,  三中書局,中人壽 ,中旅社,招商局, 華潤,光大           
5。奶共機構, 360, 吉野家,富臨, TVB高層和公開活動,黨鐵高層,國泰高層(冇零售,只打高層)     
6。黑社會仆街藍絲,7.21嘅鄉黑,大波man,何妖,撞人的士佬, 荷蘭叻,伍淑清
7。黨媒(包括記者), 大公報,文匯報,香港商報,經濟日報,TVB,頭條日報
8。買或租以上目標的房地產都要攻擊,唔可以俾佢哋出貨走佬,要迫到冇人敢買
9。仲幫黑警做紅事嘅酒店酒樓

https://www.facebook.com/105178480880409/posts/156017872463136/