搜尋此網誌

2019年11月17日星期日

😢😢😢理大生遺言

😢😢😢理大生遺言



------
【前綫勇武這刻身處理工 向大家說的話】【純分享系列】

美國領使館仲唔救William牧師?

圖文不符
//

Admin 我係現在係理大既一個手足
我預左今日走唔返出去
遺書已經放左係安全地方
有d野唔知以後有無機會講
想係度同大家講下
其實做勇武唔係想象中咁輕鬆
可能有d人以為做勇武玩魔法好high
其實 我每次都好撚驚
我隊人由8個人變到3個人
每次行動之前我地都會開連登睇一個post
就係睇呢幾個月手足被斬被姦被自殺開槍
將我地既憤恨提升到一個最高點
我地先夠膽用魔法 用武器
其實我地入理大真係從來都無後悔過
因為當我地之前睇到721發生
我地真係好後悔點解我地唔係現場
結果我地發誓 寧願我地出左去無事發生
都好過有事發生我地唔係現場
死唔死守係個人意志
我死守係我覺得我地真係無路可退了
走左 然後呢?留有用之身?然後呢?
每次警察攻我地就走
點樣去要佢地驚?
我寧願用一條命換警察一條命
我真係唔想再見到有人被姦被殺

另外有d野想同大家講下我自己睇法
好人做好既野 得唔到重視
壞人做壞既野 我地好人就要教導佢
要等佢做壞事我地先可以反抗?
你對壞人既好 其實就係對好人既殘忍
如果有人真係中立 留係屋企唔出聲
我會保護埋佢
但係如果有人出去清RB 只係識諗自己
對呢5個月發生既事 逝去既生命視而不見
就算有手足打佢殺佢我都唔會割席
因為呢d已經唔係人 佢地無左良知
可能就係因為我係呢種諗法
現加先會係理大同一班手足一齊抗爭

願榮光歸香港 光復香港 時代革命

浩仔

https://www.facebook.com/1648246202123798/posts/2476658652615878/









沒有留言: