搜尋此網誌

2019年11月21日星期四

發唔發覺每次有對家死穴,紅登就會吹奏罷工嚟spin風向?

發唔發覺每次有對家死穴,紅登就會吹奏罷工嚟spin風向?
1 天前

紅登好多次都係咁嘅做法。
就例如最近周梓樂被墮樓、西灣河開槍,呢兩單野根本係對家死穴,應該不斷追擊發大佢,但跟住紅登就即刻話搞三罷,唔少對政府、差佬不滿嘅人,都轉移去Hi示威者,令到兩件事得唔到應有關注,冷卻落嚟。連我呢啲深黃都覺得有少少反感,因為你塞鐵係去對付班手無寸鐵嘅普通市民,可所言之一般人會點諗。之前好多次有對家重要黑材料又係咁樣,仲要明明唔少中立/淺藍原本都覺得政府過份或者好多不合理疑點,跟住紅登又搞屎棍將個焦點由黑警spin去示威者。琴日poly爆頭撞人打到七彩,大把下落不明,紅登跟住又即刻話要三罷,我打死都唔信帶風向嗰班唔係鬼。

同埋試過咁多次,都應該知道根本喺香港搞罷工行唔通 (奴性重 & 冇工會法律保障 etc),除非你真係把炮到癱瘓到8成以上嘅交通,咁先有可能大規模被罷工有機會挫傷政府。究竟兒登仔幾時先明乜野叫be water?陣地又好,塞鐵罷工又好,試過n次唔work,就變通諗第二條路啦。

--------
發覺每次有啲行動真係有效就會被冷處理
例如撳錢、中環快閃

--------
你係連登唔可以關心年輕人既生命,想佢地退既時候一定話你係散水向左走向右走,覺得佢地有做得唔好果陣就一班機械人話你分化。不分化不割蓆唔知邊向左走向右走個發明,總之所有人一定要跟住佢地個劇本去做:就係用盡自己生命去前線搏過俾人拉,但永遠唔可以做實際建議,超勇武去搞自己市民係路上打交通打人,浪漫化守據點等。

你會明顯感受到有班有心人不斷去帶同埋搞「連登主義」,吸納愈黎愈多人加入犠牲同失敗既方向。有人指正果陣調返轉話你帶風向同埋散水向左走向右走。好多人都真係以為有一大班散水失敗主義向左走向右走,但其實只係類似陳雲果種有少少思考策略調整、盡量搞尊重民意既社會運動,而不是大台口號式狂衝去血債血償。

---------
究竟呢幾個月係咪一個真陰謀大局

慢慢拖 死拖爛拖 升級警暴 再慢慢刻意爆出被自殺之類事件

將會出黎既人引晒出黎 慢慢拉晒 打殘 死晒

之後再上網引新一批血出黎 再慢慢拉晒 打殘 死晒

繼續LOOP就可以消滅晒D會出聲會出黎既人
..........
你話點解淋病會不停潑火
而中共亦都一直容許佢咁做
........
我開始懷疑係咁
會唔會成場運動都只係個餌...

================
註:
紅三代爆料:
中共採用的手法叫「釣魚」。他們先以羞辱香港的方式把有反抗精神的港人騙出來,再抓去關在集中營,或輪姦,或「被自殺」,最終把抗爭者全部消滅掉。
這名紅三代還表示,北京當局就是想把香港變成一個人人自危、完全共產黨化的城市,就是「黨讓幹啥就幹啥」。無論香港有多少具有反抗精神的人,通通要關到集中營。
https://autumnson-nwo.blogspot.com/2019/11/blog-post_231.html

環看世界的情況,如果沒估錯的話,這是新世界秩序的局,多國暴動就是要引出所有有反抗精神的人加以點相,禁閉或殺害,到推行新世界秩序的新奴隸制度時阻力便會減少。
但他們勢估不到,有良心的人的反抗精神是會遞升和升温的。

================
我成日覺得連登係幾十隻鬼AC開分身自己覆自己,分飾幾十個角色
附和 盲從 扮膠 真心膠 假膠 玩膠 勁推POST 五毛 激進五毛 假衝動真煽動
淨返D真衝動 最後俾人水左出去被狗咬
..........
得幾十個鬼AC?
你會唔會太睇少共產黨
.........
共產黨咁好死整個討論區比大家?
........
集中哂你地,建立信任,等你地佢講乜信乜,然後一網打盡。我開頭都覺得係高登仔啲痴線陰謀論,心諗如果係紅底點會俾你搞起場運動,但而家真係愈觀察愈覺得好鬼。
........
睇完Poly呢幾日發生既事我都係咁諗
挖個氹出黎之後一網打盡

https://forum.hkgolden.com/thread/7147198/page/1








沒有留言: