搜尋此網誌

2019年8月5日星期一

天水圍有女市民被黑警當街扯甩褲

Shame! Just a female resident! Feminists, come on its your turn.

Female Protester's Pants were Removed Before Carried away by Police
https://www.reddit.com/r/HongKong/comments/clz8oa/female_protestors_pants_were_removed_before/

天水圍有女市民被黑警當街扯甩褲
(請各PAGE 幫手打返個格仔)

班黑警真係同哥殺入面既哥布林係一撚樣
強/輪姦搶野偷野殺人放火無人性 乜都齊
落單果陣就扮可憐求救
男警係唔可以搜女市民身同咁樣拉人
你仲要除埋人地條褲?
我真係好不安  返到警署係咪會好似旺角當年單強姦案咁?(警察係口供室強姦少女)


https://www.facebook.com/1887836088110905/posts/2486368158257692/

影片:
黑警真係仆街,衰過第三世界國家,成班男人着晒裝備去蝦個女仔,個女仔條褲仲要俾你扯甩晒。

你捉去後巷強姦啊?

#反送中

https://www.facebook.com/322991677859013/posts/1329448603879977/

被問到有女示威者在天水圍被警員扯下內褲,余鎧均表示,該名女士當時被警方以襲警罪名拘捕,但她表現不合作,3名女警無法控制事主,兩名男警於是加入嘗試控制她,而這名女子當時穿著裙子,在激烈掙扎下,「見到在鏡頭前看見的事」。 
https://news.rthk.hk/rthk/ch/component/k2/1472607-20190805.htm?spTabChangeable=0


陳雲:事情已經一發不可收拾。流水社運的威力超過原創者陳雲的構思。
之所以如此威力巨大,變成人民戰爭,是因為聰明的群眾將社運帶入社區及民間,而軍閥兵團只能被動跟隨。
由於軍閥兵團已經背叛政務司張建宗的道歉,在香港並無文人政府(civilian government)的政治指導而是跟隨中國公安部、香港中聯辦的指揮,他們會將大陸的一套帶來香港,在香港觸犯人權,發射過期的催淚彈、直線發射防暴槍械、圍毆打人、無理拘捕途人和居民、用強光照射拘留所的示威者、八小時不給水飲、給予骯髒廁所水飲、不准被捕者打電話聯絡家人、超過一日酷熱不給予洗澡等。
今晚,00:50,天水圍警署竟然發生軍閥兵團強行將被捕女市民的褲子扯脫,之後四肢抬高亂扯,令其內褲脫落,之後抬高臀部,令該名女子的下陰完全暴露在當眾。這是大陸公安、城管也做不到的,香港的軍閥兵團做到了。
即使是赤裸屍體,不論男女,警察也會在下陰蓋上白布遮蓋的!而現在香港的軍閥兵團竟然這樣對付活生生的香港女子。
這是血海深仇,香港人此仇不報枉為人。
不是我們要人民戰爭,是中共指揮的軍閥兵團胡作非為,要香港人投入人民戰爭。
(圖片來源:網絡)


https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=10157310142037225&id=589657224

天水圍少女想同各位手足報個平安
唔洗fact check 識我/認得我嘅人就會知道依個ac真係我本人黎O:-)

我係天水圍少女本人
啱啱喺狗屋保釋完出黎
當然手腳係有擦損瘀傷少少流血 但個人都係平安嘅
不用擔心我沒有被女女女O:-)
因為連續夢遊左幾日無晒長褲著唯有著條長裙出黎
搞到走光真係唔好意思既令手足擔心又損害了各位眼睛:~(
我之後都會著返長褲架啦:-(

至於有無拉埋底褲呢?_?
因為當時實在太混亂連本人都fact check唔到
當時係一堆男防暴禁實左我
亦聽到無限句「臭雞」「八婆」「啱啱屌得好撚開心啦」
同時亦被強行除口罩、甩左頂cap帽
我叫左好多聲「女警」「記者」
然後就被一堆防暴叫我「嗌乜撚野」再加上扯我頭髮
有男防暴大叫「女警」
但班防暴包到咁樣係咪真係女我唔撚知:)
我無辦法企起身就被拖行近一條馬路
期間不停大叫「我條裙呀」
直到過左馬路先有女警接手
我講左好多次「我起身行」先批准俾我企起身行
入狗屋好窄嘅門口時亦將我推跌落地
有at least 5隻狗禁低我 有男有女
入到狗屋我非常合作我無野講我無野講我無野講
然後有戰友幫我搵律師協助
6:30am我就保釋左出黎^3^

慶幸家人一直非常支持體諒我
可能我心臟比較強大[sosad]
我知道新聞畫面一定非常不堪入目
亦知道有風雨蘭聯絡左我
睇左新聞 喺連登追左post
我無流一滴眼淚 無情緒激動
反而追post一看 好多手足比我更激動更憤怒:-(
感激素未謀面嘅手足會如此心疼小弟
明白各位手足憤怒心痛之情
但我好希望各位盡量保持冷靜唔好衝動
亦求求大家珍惜自己寶貴生命
對我而言今次嘅事真係無咩大不了
但係我眼見勇武手足受傷被捕
烈士犧牲自己生命死諫
係我內心最傷最痛:~(
我唔希望再損失任何一個手足
我地仲要等到成功嘅一日
所有人喺煲底除低口罩相見
到左嗰日 各位手足俾一個free hug我好嗎?#hoho#

Btw. 我唔介意手足用我嘅事件做文宣
如果我嘅事可以引起世界更大迴響我會老懷安慰^3^
不過希望打下格仔唔好起我底啦#adore#
兄弟爬山各有各做
辛苦晒所有文宣手足#adore#

對唔住我現時要休息一下暫時出唔到黎罷工:~(我好想出黎:~(
感謝每位手足嘅努力 辛苦你們了#adore#

仲有天水圍13:00狗屋聲援小弟嘅集會
感激所有天水圍國嘅手足#love#
我唔會再因為自己住天水圍而恥與為伍:~(
天水圍係我值得自豪的家#good#

- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1410156








沒有留言: