搜尋此網誌

2019年8月17日星期六

神仙話俾3個願望你,你梗係講完二個再求多3個願望,楊岳僑訪美呢種不合常情做法擺到明係收到指令

神仙話俾3個願望你,你梗係講完二個再求多3個願望,楊岳僑訪美呢種不合常情做法擺到明係收到指令

======

【Aim High Shoot Low】

喺呢一刻美國甚至乎國際已經關注緊香港,我哋點可以只係著重响《獨立調查委員會》咁少嘢?個委員會係由香港定外國成立呀?都已經講過政府係遲早會用呢招但最終都係無事無人要問責或受罰。

要做嘅,就梗係要ask for more help。俗語有云「開天殺價落地還錢」,英文都有句「Aim High Shoot Low」啦!

海牙法庭(International Court of Justice)審判黑警就梗係要啦,再要「雙普選」。呢啲係基本嘢。如果到呢個時候都只係要咩委員會又或者好似何師姑咁自己去UN講完攞完光環(即係9做)就得,依家大國元首開口睇下點幫就「免喇」,呢啲只係著重於形式同再次以失敗當成功的賤人。

大家呢兩個月裏裏外外(美國聯署、G20宣傳、前線抗爭)終於有成果,唔通係攪埋晒啲9流動簽名會做返嚟嘅?

香港人依家已經唔可以再消費政治娛樂,呢個係會死得好慘好慘。今次係「Point of No Return!」不能再玩膠,輸唔起!

#泛民賣港

PS. 我哋係唔會忘記 #HOCC & #文化監暴 的惡行!😠🔥


https://www.facebook.com/526712837497309/posts/1307966149371970/



沒有留言: