搜尋此網誌

2019年9月17日星期二

捐啦捐啦捐俾612啦!話左你班友,係都要捐612!!!

捐啦捐啦捐俾612啦!而家咁撚樣架!
話撚左你班友,係都要捐612!!!

//手轉:

我想解釋返點解經常勸人唔好信民陣。
同埋唔好捐錢俾612。

尋日下午,我朋友嘅朋友喺淘大花園俾警察拉咗,朋友自己有聯絡民陣,得到個回覆真係睇到都嘔血。(圖一)。

而我亦同時問一位朋友,都係以上機構,佢第一個答覆已經令我燥燥哋,CLS!如果保釋晒出嚟先知嘅話,咁我唔洗問你啦係咪啊?之後夜啲佢又再send訊息俾我,話所有被捕者已保釋晒。第二個回覆真係令我unfriend咗佢。(圖二)

至於點解會unfriend佢,就係因為我知道朋友嘅朋友根本仲未保釋!!!!我仲聽埋被捕者嘅媽咪嘅whatsapp錄音,佢媽咪親口話自己個仔未保釋!而且另外亦有朋友用文字訊息告知,被捕者未保釋!(圖三)

直至剛才一個鐘前,我再問朋友,原來被捕者依然未保釋!
咁點解以上機構嘅人可以喺噚晚10:29pm同我講話「今日全部被捕者已經保釋晒出嚟」呢?

至於勸人唔好捐錢俾612嘅原因,其實好多報導都報過,好多網友都分析過,同埋好多被捕者都親身經歷過。

佢哋真係收到好多捐款,但係我自己有個朋友向佢哋求助,最後你哋知唔知612幫咗佢幾多?係三位數字。

仲有一個原因,就係以上提過嘅「已經全部保釋出黎」嘅呢位人士,大家睇完上面嘅文字同下面嘅圖,應該了解到佢講大話啦(雖然我唔知佢講大話居心何在)。而佢亦經常呼籲大家同埋叫我幫手呼籲捐錢錢俾612。我講到明我死都捐去星火,原因係2014年打後星火真係做咗好多實事幫咗好多手足!

#我認真打希望大家認真睇
#人命嚟㗎 #可唔可以認真啲啊
#總之我就繼續星火啦 //

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1096235977245445&id=176689379200114






沒有留言: