搜尋此網誌

2019年9月16日星期一

【接放學筆記】

【手動傳】

【接放學筆記】

四周包炒,放學人潮準備行水塘行郊野公園逃難,最後行左上山上面富人聚居既地方,司機慢駛,樣子要從容,打扮要輕鬆,唔駛著指定顏色,司機需要一位導航員(熟悉前面運作、女仔較佳,一定不可以是TG handicap) ,導航員要沿路落車問人地點,撈人上車,逃生時放學位置不斷移動,要熟人帶路。

車上要放水、少量食物,利賓納、energyGel,放學唔准再飲monster 因為腎上腺素高,返到屋企訓唔到覺,去到安全區域先好關心同傾計,對方需要時間觀察你地是否可信,唔好問蠢問題,唔好問做過咩幾多歲邊度讀書,因為小朋友聽到會跳車,所以你都唔好lock車門,除非你見到唔對路。(唔對路的環境需要法律知識同執生技巧,遲啲另文詳述)

車程可以好長,要聽乘客講佢地想去邊,唔好一個老seafood咁話不如我丟低你去藍田你自己搭乜乜乜去邊,你不如唔好出來。重申:聽後面講!「你想去邊我都會車你去」,隨時轉地點都得,記住打爆油缸,你永遠唔知道車程可以係地圖東南西北四角,試過食出一鋪大四喜。

可以問一句:你地邊個最需要早d返屋企?佢地會講,又或者你主動建議路線,畀佢地知道嗱我地先入屯門放低兩個,再行咩咩公路去天水圍,最後出返沙田因為車手住沙田,但佢地會信息反饋,天水圍好危險要最後一站先落。佢地知道自己身處何方,係對佢地來講感覺最安全。

大家(乘客之間)通常互不認識,講下低能野,架車可以放下肥媽金曲或者國歌,聽歌唔犯法,但可以心連心。八卦同關心,係要去到安全地帶心窗先會打開既,唔使吹噓自己係邊個做咩職業,互信係無形。

升級版:可以就在終點時講,附近有無好味的野食,然後話未食飯不如一齊,一般都係六七個鐘甚至成日無食過野,同台食飯就能夠培養出核裂都唔割的同行陪伴,價值同帶人返教會信主差不多,你已救人一命 勝造七級浮屠。善哉善哉。

大家是愈來愈需要出車做司機,攰? 打左一百天,一樣野都無改變到,你覺得我地能夠捱到十月?淘大北角樂華邨發生既事,會係偶然去唔到你屋企樓下?反攻戰全面展開,大家落手落腳救人,車上準備適當儀器例如地拖棍,抹窗棍。

你攰? 去日本旅行,岩了,去outlet入少少背包、行山用品做禮物啦,問下我取購物清單,鐘意買野買岩用既野。我攰,行左成日好L攰,但我無攰既理由,人地放學仲要返去學功課,屋企深藍絕水絕糧既壓力你夠膽話攰?入八達通係$10 $10 咁入

一個背包裝住既係功課同Gear,打完可以做功課,今晚返唔到屋企,就唔使再做功課了。

有咩理由你可以唔車人返屋企?是患難嗎?是刀劍嗎?係你唔夠佢地愛呢個地方愛得咁徹底。佢地係無BNO 亦唔識彭定康,唔該醒一醒,夠鐘再升級4.0。

。完。
https://www.facebook.com/1190837527749015/posts/1432366733596092/



沒有留言: