搜尋此網誌

2019年8月13日星期二

(激將法) 我宣布,你地成班白痴仔好撚快比人捉撚曬,全部收皮

我宣布,你地成班白痴仔好撚快比人捉撚曬,全部收皮

屌你老母成班白白痴痴,攪撚左個鳩幾兩個月都係零進展。
乜撚野五大訴求。政府有冇應撚過機呀?
你地示威又好衝擊又好,除撚左人命傷亡,自毀前程之外,有乜撚野進展呀?
癱瘓機場又好癱瘓立法會又好,代表咩呀?經濟好撚大損失又點呀?
你地做緊既野自以爲有影響力,但政府根本就唔撚緊張唔撚屌你,然後又攞你地造成你地自以爲好影響既事開記者會去洗個啲根本冇立場豬閪/既得利益者既腦。
登報整文宣又係攪笑。而家警察下下開槍催淚彈,棍棍真心。你同人講文宣講登報?個版報紙救到你咩?
成班又唔撚齊心,鑊鑊速龍一捉人就散,比人捉到又冇人救。次次睇撚到都燥,點解有人被捉當下唔救,之後圍警署有乜撚野意義?圍個下大家好撚開心好撚舒壓囉,之後呢?之後冇嗱,之後當黑個條友就慢慢比人告,逐條罪玩。
警察就攞正牌拉人,合法武力清場。你地有乜野贏既條件?
簡單問題丫,人就咁撚多,會愈捉愈多人架咩?

今日例牌記者會開三個鐘又點?開比你地睇架咩?
開比警察自己人睇架,訓撚醒未呀?
話比大家聽乜野呀?警察係香港最後防線,點解呀?點解當年ICAC查警隊最後要特赦?
政府手頭上仲有咩牌呀?唔用警察趕你地,用咩趕呀?

玩到今時今日仲冇穿冇爛既叫做執身彩,收皮去返工返學啦。
真係咁撚唔滿意既咪自己諗辦法移民囉。
攪咁撚多野都唔知做乜。香港回歸左架嗱,係大陸地方黎架嗱,接受現實啦。
唔係話你地有乜撚野理想民主自由錯。
係你地做埋啲嘢白痴呀。金仔要威脅人,係用核彈對撚住人地定對撚住自己呀?
咪撚幼稚啦!香港一個冇兵冇炮既地方仔,想對抗咁撚大既大陸?會唔會係屌錯閪呀?

最後我宣布我宣布我宣布,你地全部都真係好撚白痴。宣布乜撚野呀?你乜水呀?散水啦!

圍機場又如何,停飛又如何?經濟損失又如何?
全部就入你地數,醒下啦,再過多一兩個星期我敢講就算政府唔郁,平民百姓都反你地。

接受現實都係一門學問。

- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1459821







沒有留言: