搜尋此網誌

2019年8月15日星期四

大家醒下 中共正一步步想推向屠城結局

大家醒下 中共正一步步想推向屠城結局

將兩百萬人嘅民意 抹黑成港獨革命 令香港人成為叛徒 中國人嘅敵人
推翻民意嘅正當性 製造借口從而莫視民意

第二步
製造仇恨 挑起紛爭
8月12日 機場就係一個好例子
唔帶記者證 持旅遊簽證來港 到機場集會扮記者拍攝
明顯係中共嘅線人 被捉之後 不斷挑起紛爭 還希望有人打佢
幸好最後並無發生嚴重暴力事件
當中示威者 有冇中共嘅人搞事 我相信有

事件嘅目的 就係製造中國人被香港人針對 並暴力對待
令香港人成為中國嘅敵人 製造仇恨
令屠城 得到中國人嘅支持 得到正當性 即使有傷亡 亦視作抵死

機場事件會不停發生
8月15日 now TV亦發聲明指有人扮記者係示威者當中拍攝

最後一步
仿效盧溝橋事變 製造中國人在港受到傷亡
中共有借口話香港失控 之後會屠城 大搜捕 
香港法律失效 中共講嘅先係法律
全部參與過遊行示威嘅市民 
將變成反中亂港嘅極端暴力份子 成為大魔頭 
一旦發現 即可以即場處決
之後中共會接管香港 成為第二個新疆

我哋首要任務 係加強反送中運動嘅正當性
8月18遊行 要絕對和平
我建議可以帶區旗去遊行 
我哋要展示百萬人嘅民意

中共會派人從中搞事 肯定會發生
我哋要準備索帶 當中共黑社會出嚟搞事時
我哋除咗反抗 仲要用索帶控制場面 減少暴力 公開展示暴力嘅係咩人 受咩人指示
和理非極需要勇武派嘅保護 

此外我哋要準備好鏡頭 用真相對抗抹黑 

對於警察
雖然你哋受到嘅壓力好大 但係毫無疑問你哋正在被人利用 最後屠城開始時 你哋會被遺棄 你哋嘅親友亦可能會受到傷害

對於相信 抗爭無用論 見好就收論嘅人
我要提醒你 區區一個只有700萬人口嘅城市 
就足以驚動中共嘅神經 動用全國宣傳機器去對付
中共並不是你想像中強大 並不是絕對權威
正正是兩個月來不斷抗爭 人民嘅話語權正不斷增長

我哋嘅抗爭 不是立竿見影 但是絕對有效
香港人 加油!

- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1474547

香港政府正準備屠殺所有香港示威者!

請大家認真對待警察既藍絲(曱甴)論,希望大家可以幫手散呢2張圖出去比全世界知個嚴重性

班狗仲將催淚彈當殺蟲水咁射,有理由係為屠殺鋪路

求下大家幫手,唔好等重大流血事件先後悔

- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1474547






沒有留言: