搜尋此網誌

2019年9月14日星期六

伏:太子站誅殺目標完成,又要引勇武派出山被拍攝辨識,繼後横手伏撃逐個除滅?

伏:太子站誅殺目標完成,又要引勇武派出山被拍攝辨識,繼後横手伏撃逐個除滅?

今日同一時間內炮台山,獅子山,牛頭角同九龍灣都有好多藍絲出沒。

而且仲要特登唱國歌嗌以暴制暴等好多具挑釁性嘅字眼?

目的係咩?

=====

我係勇武,有野想講關於九龍灣淘大

九龍灣淘大
做法唔完美,要改善。

今日一起身就見到淘大有事,開頭諗住衝過去幫拖,但係睇埋其他地區就覺得有啲鬼。

今日同一時間內炮台山,獅子山,牛頭角同九龍灣都有好多藍絲出沒。

而且仲要特登唱國歌嗌以暴制暴等好多具挑釁性嘅字眼?

目的係咩?

就係要挑起我地嘅怒火然後等我地衝出嚟,再趁混亂嘅時候令到啲狗捉住我地。

成件事係一個套路嚟!係伏!

而且等到依家先搞,仲要同一時間係座底四個地方見到咁多人,十足套路。

而作為勇武,我地嘅目的係「敵進我退,敵駐我擾,敵疲我攻,敵退我進。」

今次係敵進既時候,而且開始玩套路。所以,大家係依段時間抖下,食飯既食飯買嘢既買嘢,唔好積聚咁多壓力係身。

最後,都希望其他手足都唔好過於鬧其他手足。大家目的係一樣,都想有個自由既香港。每個人都有犯錯既時候,從錯誤中學習,確保下次唔再犯,正正就係「做法不完美,可改善」既目的。

- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/1568321





======
手動
過去三個月靠自己嘅下場:拉咗千幾人,死咗廿幾人囉,
無數兄弟姊妹比人打撚到重傷囉 仲有無數姊妹比警犬性侵犯
到今日都冇一個警犬付出真正代價 香港人果然係善良到極致嘅物種
唔恰你恰邊撚個 我唔係做人仲有底線同良知嘅話 我一早已經變咗藍

繼續比啲濕鳩政客喺外國同人講 香港人係唔需要 依靠外國幫手囉
屌鳩一個將會幫你所在地 爭取應有製度嘅國家元首
擺到明就係違反國際道義嘅間諜行為 喺第二個地方佢已經比民眾圢死咗
不痕嘅係呢度係我所居住嘅城市 :香港
只要你掛住泛民主派牌頭
以前嘅所作所為 有幾屎忽鬼都好 就算有撚曬證據列曬出嚟
適當時候 鏡頭之下做番一件好事
 一句道歉都冇就可以華麗轉身 仲有成班傻閪戇鳩鳩幫佢護航
屌鳩佢就係搞分化
質疑佢就係鬼
唔跟佢路線就係熱狗
泛民主派永遠 偉大光明正確
612基金神聖不可侵犯
香港人根本只係要畫面都唔撚係要贏
咁你班仆街609之後就咪撚搞咁多嘢啦 星期日行完 準時返工啦
分分鐘就算 真係發生香港大屠殺 死咗50萬人都好
喺左膠同埋連登嘅操作之下 又係各大商場 琴日嘅畫面又再出現
有撚所謂咩? 比人拉同埋死嗰又唔撚係你 或者你身邊人 你班打手聚焦返11月24日區議會選舉啦 周圍同人講 :你唔含淚投票比泛民主派你就係五毛
香港人條命賤撚過盒月餅賤撚過一首歌 你哋應得嘅
就算佢哋賣你豬仔 民主人權法過唔到或者減辣 你哋都應得嘅
你投票比佢地吖嘛繼續含淚投加油
有你哋喺度永遠都唔會有民主選舉
泛民主派支持者冇一個係無辜
香港如果出現盧旺達大屠殺嘅話 死嘅一定係黃絲多
因為到你死嗰刻你都唔會還手左膠仲會阻止你
永別啦屌你老母











沒有留言: