搜尋此網誌

2019年9月14日星期六

和理非揸咪公開講:邊係靠你哋班人贏呀!但義士上前綫打生打死,有人😥...

網友:義士上前綫打生打死,有人死;有人下落不明;有人晌新屋嶺畀狗輪姦。換嚟嘅就係有和理非揸咪公開講:邊係靠你哋班人贏呀!

本專頁一早講過普遍香港見到人地個勢好就會走去黐身黐勢,跟住慢慢就嫌人地做嘅嘢污糟邋塌,然後不斷搵理由去割蓆,大部分香港人都係咁。

Admin 將和理非癌嘅心聲原汁原味剪出來,大家唔想聽廢話可以直接由1:00 開始聽。所謂嘅和理非(左膠?)一直只係當前線行動者係condom,你死你事用完即棄,有危險果時前線幫你頂,勝利果時功勞全歸和理非。

//「咁點樣先確保同最快得到呢場運動嘅勝利呢, 唔係靠前線唔係靠勇武,佢地係好重要係必須嘅,係幾時先幫到我地呢?係最危難既時候,當有人被人打,佢地需要出黎申張正義,保衛我哋自己嘅人權、民主、自由,但係係呢一場充滿希望,向上緊,邁向緊勝利的運動,佢地未必為我地帶來勝利,勇武只有係危難既時候先至可以幫到我地,而家唔係最危難既時候,而家係最充滿希望既時候,咁要點樣做呢要靠我哋呢班為數眾多嘅和理非,就係靠我地一直企係最後既一大班和理非,先可以帶到最終嘅勝利。各位,而家已經唔係最危險既時候,我地贏緊架,大家和理非要繼續贏落去,帶領我地最終既勝利。//

#藍屍page
#分化post
#割有割做
#贏條毛
#口號嘅嘢
#企開啲啦
#dllm
#黃埔居民
#你班仆街有無良心嫁


https://www.facebook.com/327814021474483/posts/372402207015664/





沒有留言: