搜尋此網誌

2019年9月11日星期三

突發 - 有三個痴線佬賣左自己層樓去買Gear 比前線

突發 - 有三個痴線佬賣左自己層樓去買Gear 比前線

*信與不信自己決定
如果年輕人有罪,他們的罪名是「青春」;如果年輕人有罪,我們身為成年人願意一同承擔。守護年輕人,守護香港。

作為在香港土生土長的一輩,我們相信年輕人的初心,決意成為年輕人的後援,盡我們所能去保護他們。在這場運動中,我們偶然地認識了部分年輕抗爭者,與他們建立了互信,亦得悉他們需要什麼物資。

希望您們可以捐贈亞馬遜禮品卡,讓我們可以繼續我們的使命,您願意與我們同行嗎?

https://hk.nudegears.com/


https://t.me/joinchat/AAAAAEizjHn8oxMs2J46RA
Nudegears 第一天工作,收到$950USD 禮品卡
❤️
❤️


我地代香港人多謝熱心人士捐款!
🙏
🙏


我地用以上捐款,根據前線需要,買左少量物資,下星期會到港!




Show 左名...
呀屌#die#fs#die#fs#die#fs
叫佢哋tg 改名啦
轉哂名了#[sosad]#fs#:P#fs




另外呢個我地都用左好多心機整#adore#fs

唔好呃錢好嗎:o)
我同另外五個巴打6月9到依家每人拎左廿萬出嚟先用得一半
即係六十萬左右
但從來冇叫過人捐贈任何野,有好多人都想捐物資或錢或現金卷比我地都拒收,叫佢地捐去星火同香港自由之書好過
其實gear前線大部分人都有,濾罐反而消耗大
一場大戰我地都係洗得五萬幾蚊,計埋其他組織幫手完全夠做
而你三個居然可以賣埋樓上嚟收人gift card 你成隊都係iron man?
首先我哋都講咗我哋唔係咩金主,而家都唔知頂到幾耐。

其次急救用品真係好貴,依家要全部由外國搵其他方法運返嚟,274人既GROUP一人一個60926 都175x274,未計 FF402 要1500 個,其實最大開支就係醫療用品。

其三,我想問我哋可以呃啲乜嘢?

十分認同,我有幾點想補充,一嚟其實民間都有太多人買贖罪券,稍有經濟能力嘅人都會捨得買gear比仔女,二嚟我同朋友自己由7月開始都有入過大貨,因為我哋派一定係帶到前線先派嘅關係,到而家都仲有一半未散得晒,另外出到去又要揀人派之餘,其實去得前線嘅人大部分都有gear,到底係咪真係仲有咁多人缺gear呢?

我唔知樓主同你嘅朋友係誇張得濟定係點,但係你哋真係連樓都賣埋話要拎晒去買物資的話,我認為好足夠亦無必要眾籌。

利申:我哋都只係用咗20萬咁上下
Gear 係要丟嘅,機場都已經掉唔少,我自己嘅經驗就係前線其實有時好多時候都唔好意思問你攞,前日我見過最誇張嘅係兩個月冇換既60926/攞膠紙痴返住嘅502。

只能夠講我哋大家都係派緊比唔同嘅人,同埋我哋做埋醫療用品,都真係幾重皮

你講既60926大把人大量放係屋企封塵
你要明白真正需要用既人其實唔多
我地咁耐無過收咩善款,主要對象都係有學生證既/FA證既拎,助養緊4-5隊FA,前線小朋友又幾十人,呢啲嘢唔使攞出枱面講既。

大家上前見到嘅都係中學生,係咪真係有人寧願唔食飯慳返啲錢都要買裝備我諗大家都知道:)

最近有眾籌令大家多咗唔少疑慮,但我知有前線fa 同某部分記者都得到樓主幫忙,可以用一個破天荒價錢取得高級裝備
利申:純粹個人經歷
希望各位手足明白,我哋真係唔係想回本,我哋係想將個壽命拉長,同班冚家剷鬥長命#yup#手足加油

屌!邊個放係屋企風塵? 買到amazon無貨!!!


真係有人需要架!!! 捐出黎啦!

60926有幾多現貨?
幾錢?我要哂!#yup#

我地係賣左一層樓去買野,
但係 ,我地唔係做王者,唔係金主,唔可能無了期長期供應。

去到而家中期,鍾意課金既咪課金囉#adore#
唔鍾意既你咪食花生囉#adore#

其實真係無所謂

呢個post 係想話比所有後生仔聽,我地呢班中佬真係願意拎富身家陪佢地行到尾#yup#

佢地唔係自己一個人行緊:)

我尊重你呢份精神
但香港個個有份 唔好賣 你按一成都夠:-(
你之後仲要生活嫁:~(:~(:~(
我諗如果呢場運動失敗左香港玩完,生唔生活落去都唔重要#:)#fs

- 分享自 LIHKG 討論區
https://lih.kg/dRuexS

















沒有留言: