搜尋此網誌

2011年4月11日星期一

亞利桑那州鳳凰城藍天空的日子下“乾雨“

"Dry Rain" on a Blue Sky Day in Phoenix, Arizona, March 30, 2011
亞利桑那州鳳凰城藍天空的日子下“乾雨“ 2011年3月30日
2011-03-30
Translation by Autumnson Blog

Late this afternoon, I was outdoors and I was checking out the sky and the air quality looked very poor. My sister had told me in the morning that she saw "dry rain" coming down...I looked and I saw lots of white stuff in the air. But I wasn't prepared for what my camera caught coming down from the sky. Some of this could be pollen.....but it looks fiber like, and I've seen this before when its not high pollen season. I also find many "stringy fibery things" all over the outdoor plants on days like today...and I saw that this morning also. Is this "fallout" from the aerosol spray planes that spray the lines in the sky....some say yes it is. And that it is smart dust or polymer fibers coming down, along with heavy metals like aluminum and barium.
今天下午的晚些時候,我在戶外和我在檢查天空及空氣的質素看來非常差。我妹妹已在早上告訴我,她看見“乾雨“落下...我望和我看到大量的白色東西在空中,但我沒心理準備我的相機從天空所捕捉落下的。這其中一些可能是花粉.....但它看起來像纖維,和我以前已見過這當它不是多花粉季節時。我亦看到許多“一串串的纖維性東西“遍布室外的植物上,就在像今天這樣的日子...和我亦在今天上午看到。這是否來自噴霧飛機在天空噴拖曳的“餘波“....有人說它是;而且它是醒目塵或聚合物纖維落下,伴隨著重金屬像鋁和鋇。


新世界秩序的醒目塵(智能微塵)電腦可追踪一切

百萬噸的鋁因全球實驗會如雨降下

他們在世界中噴灑什麼?

沒有留言: