搜尋此網誌

2010年1月7日星期四

Matrix的模擬世界要變真實了!

這是外國朋友send給我看的,可能你早已看過,但我看完只加一個字'Wow',比近距離見到UFO還棒!只是担心發明者的安全! Apple,IBM等股票會變得一文不值,而家印度人和以色列人的電腦科技太利害了!唔知我地祖國水平係點呢?!

真是太棒了

請耐心看完~~
對於未來的資訊生活,你有什麼想法?這位真是個無私的天才,不但具體呈現了電影中類似的科技,而且成本低到驚人!!如果找資金開公司自己搞,專利弄一弄根本就是暴利!!絕對造成新一波的資訊革命,微軟 & Apple & IBM 恐怕都要靠邊站了~~但他選擇無私的分享出原始碼~~Pranav,來自MIT的學生,請記住他的名字。 


第六感驚人的潛力PranavMistry1.mov.ff.mp4


Pranav Mistry: The thrilling potential of SixthSense technology
http://www.ted.com/talks/pranav_mistry_the_thrilling_potential_of_sixthsense_technology.html

Disc:
http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=11314735&page=1&extra=page%3D1#pid236701308

令人難以置信的示範:我們將來如何使用未來電腦

TED第六感科技

OmniTouch - 示範視頻 - 微軟系統將任何表面變觸摸屏

4 則留言:

JIMillim 說...

早係尼個電腦forum有尼個post:
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1395746&extra=page%3D1
但唔係人人看好, 尼項技術早己存在, 但Pranav佢係第一個將尼個technology玩多樣化

Autumnson 說...

多謝Jim兄提供,原來你知了這麽久,我真背!收翻'必看'先,不過我和非電腦界網友很多都未看過。
Jim兄,而家D新互動電腦遊戲係咪偷佢橋?究竟有甚麽技術問題呢?我就認為佢一定成功,佢最叻唔係個主意,示範完各種懾人的可行性,最叻是佢話公開而家應已公開的Pranav原始碼,等全世界一齊幫他度和做新產品,以最快速度侵佔已被佔有電腦市場,Apple和IBM不跟住佢方向,將來根本冇得打,但跟得到,成本又唔夠佢平,產品要大跌價,边際利潤冇乜剩。

JIMillim 說...

嚴格黎講我只係早知你一日咁多:P
佢所做既似乎為咗大眾先, 並不是私利為重, 有d位直情寸爆晒d大公司, 很像當年IBM發表第一台PC(不過段片公開後有冇公司向佢招手就不得而知了)
Image detect己經存在咗好幾年, 數碼相機已是個好例子, 不過佢所展示既仍處於實驗階段(手指要標上彩色貼), 但最重要係佢show出將來路向: 電腦不需有螢幕輸出, 也不需有keyboard/mouse輸入, 而且數位/現實世界還可互動
其實而家大廠都行緊尼條路, tablet PC, All-in-one touch screen PC, 甚至iPhone, Google phone, 只係Pranav行得再前一些

Autumnson 說...

Jim兄前面你說得對極,上次在香討我試到你,咁都唔嬲我就知你是可交朋友的大好人一個,不過你顧住成日蝕底俾人。
最尾果段我就睇遠睇大D,你看只要有佢副嘢,加一張紙或紙都唔使,有塊平面就可以進行操作,所有硬件公司除咗生產佢D產品都瓜得,冇哂市場,它甚至可以取代電話、電視、報紙.....世界耗用資源和水銀使用大幅減少,成本又低,一推出就變成革命,泊到大集團就大執位啦!