搜尋此網誌

2010年1月8日星期五

麥田圈預言圖和詩

Ancient Connection: Sumerian Egyptian Mayan Crop Circle Link to Flying Serpent God
古代關係:蘇美爾埃及人瑪雅人麥田圈鏈接到飛蛇神

西元2010年01月14日


此麥田圈預言圖和詩有好些人想睇,大家明就明,不明亦不作無謂解釋,小弟雖不相信,只當娛樂玩料,但它確講中咗烏克蘭爆發日子,以現在速率,很快就有過千人死亡。
所以信即有,不信就是一個笑話,如果有趨吉避兇之效,確是不應收埋,等有識之仕解拆,下一個大災刼會是六月底七月初,不知會在那裡發生?
呢次要多謝香討版主,幫忙提點從廢物堆中找翻出來,供諸同好。



crop circle

(鸚,鷹是提示 "英"才,即「國」,要將頭浸入水中。見動物頭尾,提示要素食。)



三奇末刼來臨前,其中最後的異象
23.09.2009 – 是「秋分」
黑猴初秋眾星落 (壬申) - 24.09.2009 (壬為黑水,申屬猴)
紅鼠忽起魔妖精 (丙子) - 28.09.2009 (丙為紅火,子屬鼠)
水馬巽方蚩尤現 (壬午) - 04.10.2009 (壬為黑水,午屬馬)
烏龍厚雪奇霜蓋 (壬辰) - 14.10.2009 (壬為烏水,辰屬龍)
木羊菊開大雪臨 (乙未) - 17.10.2009 (甲乙屬木,未屬羊),(本日物候:菊有黃花)
重陽節 – 26.10.2009
注意: 近年只有二OO九年的“本日物候:菊有黃花”日是“木羊”日:
18.10.2007 (雞)
17.10.2008 (虎)
17.10.2010 (鼠)
17.10.2011 (蛇)
17.10.2012 (猪)

太陽風暴來臨日子
雲雞夏出大星亮 (己酉) – 28.06.2010
火球迅飛十方燈
金狗忌咬紅羊腹 (庚戌) -- 29.06.2010
脚疼亂踏世災臨
空中殺星日看見
觀看八方無一星
太陽光散二十日
朗曜光煥哭凡人 …
日中光煥立刼到
照明邪惡魔妖精
五斗魔星必現起
庚初起災不止停
西方白狗排刼數 (庚戌) -- 29.06.2010
忌咬西猪腹脚根 (辛亥) -- 30.06.2010
魔光忽現奇怪色
觀見心驚怕死臨
南北霓虹現五次 (甲寅) – 03.07.2010
中華忽戮起刀兵
大刼忽來人遭滅
留剩善孝公正人 …
三災八難至此止
刼畢愁盡人希剩 …
註: 2010年夏至是21.6.2010,夏至後第一個雞日叫“雲雞夏出”。
在太陽粒子進入大氣層時,全身要浸入水中,當聽到鐵器聲時,就要浸埋個頭,所
以每人要預備一缸水或...,和一條潛水時吸氣用的喉,作用:減低太陽風的熱能,
和讓部份質子與水中的電子中和。


鳳凰麥田圈可能預測世界末日!

惊天真相:灾难发生在2010!(转载)
http://tieba.baidu.com/f?kz=700062562
明代劉伯溫預言「金陵塔碑文」
http://www1.renminbao.com/rmb/articles/2003/6/19/26805b.html

Disc:
http://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=12377605&pid=254272035&page=2&extra=page%3D1#pid254272035

4 則留言:

匿名 說...

thats studioone = jason stuff

LOL

ao3

Autumnson 說...

ao3兄都來了,歡迎歡迎!要不要開個A/C俾你和Hokfai兄?得閒過來貼貼你們的勁多猛料,撐撐場,唔係我係第二度見到你地D勁料,呢度冇驚忍唔住會'偷用'。

匿名 說...

唔敢當,我d料有用就用啦~~

其實我都只係中間人一個,老實講我d料都係睇 hokfai兄再係google搵,要refernce就ref返hokfai hing la~~

ao3

Autumnson 說...

咁就唔客氣啦。