搜尋此網誌

2010年5月25日星期二

美疾病及預防控制中心被急召入田納西州中部

美疾病及預防控制中心被急召入田納西州中部
CDC Has Been called Into Middle Tennessee

posted on 24-5-2010 @ 08:51 PM

Hello all or ya'll. I just received a phone call and was given some disturbing news that I thought is worth sharing. I do believe this information is credible otherwise I would not post.
你們全部好,我剛剛接到一個電話並被告知一些令人不安的消息,我認為那是值得分享的。我確信這消息是可靠的,否則我不會貼出。
Someone that works at a local hospital informed me that there are several children
in ICU that have a form of MRSA, it is 100% antibiotic resistant, the children are in pain and the pain medicine is not helping. The CDC has been called in.某君在一家本地醫院工作,通知我有幾個孩子在深切治療病房,有抗藥性金黃葡萄球菌(MRSA)的症狀,100%抗生素抗藥性,孩子們在痛苦中和止痛藥沒有幫助。疾病及預防控制中心已被召入。

I do not have any source at this time because I was told in confidence. The person that informed me of this is on the hospital staff and has been warned that because of HIPPA they will lose their job for exposing the issue. The local hospital is trying to keep it under wraps until the CDC directs them of when, if or how to disclose. I was told that I would be kept updated and I will share any further information as I receive it. Thanks and keep safe.
在這個時候我不能透露來源因為我被秘密告知;那告知我這的人是醫院員工,並已被警告說,由於健康資料私隱法( HIPPA)他們透露議題將會失去工作。本地醫院是在努力保密,直到疾病及預防控制中心指示他們,幾時、是否或如何披露。我被告知我會不斷得到更新,當我收到我將分享任何進一步的資料。感謝和保持安全。

http://www.abovetopsecret.com/forum/thread574873/pg1

沒有留言: